Dla biznesu

KONFERENCJE & SZKOLENIA

Hotel Kahlberg to nie tylko znakomity obiekt na pobyty rodzinne. Przepis na profesjonalnie przygotowaną konferencję lub szkolenie opanowaliśmy do perfekcji. Nasze wieloletnie doświadczenie w połączeniu z przestronnymi, nowocześnie wyposażonymi salami konferencyjnymi to gwarancja sukcesu każdego tego typu wydarzenia. Trzy sale konferencyjne Hotelu Kahlberg mogą łącznie pomieścić ponad 160 osób. Zachęcamy do kontaktu, z chęcią odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.

Oferujemy trzy klimatyzowane sale z idealną akustyką, nagłośnieniem oraz dostępem do światła dziennego. System mobilnych ścian daje możliwość dowolnej konfiguracji przestrzeni, zależnie od potrzeb i wymagań klienta. Sale sprawnie łączą się z restauracja oraz lobby recepcji co dodatkowo podkreśla ich elastyczność i uniwersalność.

Zapytania grupowe prosimy kierować na adres: kahlberg@mierzeja.pl z dopiskiem ZAPYTANIE GRUPOWE.

Obsługą grup zorganizowanych zajmuje się Rafał Górski – Manager Hotelu.

IMPREZY INTEGRACYJNE

Wiemy, jak je zorganizować w profesjonalny i ciekawy sposób. Nasza lokalizacja to oczywiście jeden z atutów i ciekawa inspiracja, niemniej jednak mamy doświadczenie w organizacji tematycznych spotkań wewnątrz obiektu takich jak np. Cassino Royal czy wieczory szantowe w tawernie ”Pod zdechłą meduzą”. Od wielu lat współpracujemy ze sprawdzonymi partnerami organizującymi także integracje i zajęcia team building w plenerze. Macie własny pomysł? Z chęcią go zrealizujemy!

SPOTKANIA I PODRÓŻE BIZNESOWE

Stylowe wnętrza, profesjonalna obsługa oraz bogate doświadczenie – wszystko to sprawia, że organizacja tego typu wydarzeń jest u nas samą przyjemnością. Z chęcią zadbamy o komfort wszystkich Gości, zaskoczymy wykwintną kuchnią oraz wspaniałą strefą relaksu. Spotkania biznesowe w Hotelu Kahlberg to po prostu Wasz przepis na sukces. W przypadku podróży indywidualnej wypoczynek i naładowanie baterii do dalszego działania zapewniamy gratis.

Zapraszamy do zapoznania się z kilkoma propozycjami indywidualnych pobytów biznesowych w naszym hotelu:

Podróże służbowe – oferta dedykowana dla osób często odwiedzających wspaniałe tereny Mierzei Wiślanej.

Wypoczynek dla pracowników lub partnerów biznesowych – oferta skierowana dla wszystkich firm, które organizują wyjazdy wypoczynkowe dla swoich pracowników oraz dla firm poszukujących ciekawych miejsc na wypoczynek dla kluczowych Klientów.

Pobyt marzeń – napisz nam czego oczekujesz, jakie masz specjalne życzenia, niestandardowe oczekiwania? Może uda się Tobie nas zaskoczyć? My dołożymy wszelkich starań, by kompleksowo zorganizować pobyt Twojego Pracownika Roku, kluczowego klienta, czy partnera biznesowego.

Voucher pobytowy – szukasz nieoczekiwanej premii lub nagrody motywacyjnej w firmie? Nie masz pomysłu jak docenić zespół? Zapraszamy do skorzystania z Vouchera pobytowego. Im więcej kupujesz, tym więcej zyskujesz.

Zainteresowała Cię któraś z powyższych ofert ? Zapraszamy do kontaktu. Nas profesjonalny
zespół służy radą i pomocą.

Co nas wyróżnia ?

• zaplecze noclegowe (62 pokoje, w tym Apartamenty) – ponad 140 miejsc
• komfortowe pokoje z klimatyzacją oraz bezprzewodowym Internetem
• wspaniała i klimatyczna strefa SPA
• przyhotelowy, bezpieczny i monitorowany parking
• klimatyzowane sale konferencyjno – bankietowe z odpowiednią akustyką
• pełne nagłośnienie sal oraz sprzęt audiowizualny (rzutnik i ekran (wbudowane w sufit),
mikrofon bezprzewodowy, nagłośnienie wbudowane w ściany)
• sale z dostępem do światłą dziennego
• doświadczenie i wiedza poparta kontynuacją współpracy z wieloma partnerami biznesowymi
• pyszna kuchnia oraz indywidualnie przygotowywane menu
• elastyczność i dyskrecja, zawsze uśmiechniętej obsługi
• możliwość zorganizowania grilla w hotelowym ogrodzie z muzyką szantową na żywo
z konkursami
• organizacja wycieczek (m.in. do Trójmiasta, Fromborka, Malborka)
• organizacja dyskotek z Dj-em oraz karaoke
• organizacja imprez tematycznych, zajęć team building, imprez lub zajęć integracyjnych w
oparciu o współpracę z sprawdzonymi podmiotami zewnętrznymi